Pagina's

donderdag 17 december 2015

Kerstkaarten



Hallo, Ik ben Germaine.

Het was leuk in de klas.
Ik vond het heel leuk om met de glitterpen te schrijven.
Met de glitterpen moest ik de strikjes tekenen.
Ik heb een kerstboom gemaakt voor op de kerstkaart.
Die kerstboom was moeilijk om uit te knippen.
Ik had geen tijd meer om een tekening te maken.
Eigenlijk wou ik nog een sneeuwpop knutselen.
Het was toch super leuk.

Germaine



 Hallo, ik ben Hanne.
Ik ga jullie iets vertellen over het knutselen.
We hebben dit jaar al veel geknutseld.
Bijvoorbeeld een handstand Zwarte Piet.
Maar ik heb er eentje geknutseld die split doet.
Ook hebben we kerstkaarten geknutseld om centjes te verdienen voor de school.
Die gaan we verkopen op de kerstdrink.
We maakten in het begin ook een verjaardagskalender.
We hebben onze foto op een gekleurd blad gelijmd.
De juf schreef onze verjaardagsdatum erbij.
Ik hoop dat we nog heel veel gaan knutselen dit jaar.
Daaaaaaaaaag!


Oh, de kaartjes zijn zo mooi!
We hebben er een paar gemaakt.
Het zijn elandjes of een kerstboom met HOHOHO erop.
Er is er nog eentje met knoopjes als kerstballen.
De kaartjes gaan ze verkopen.
Kom jij misschien naar de kerstdrink?
Dan kan jij ook een kaartje kopen.
Misschien vind jij er van een andere klas ook wel mooi.
Je kan ook iets komen drinken.
Tot dan!

Mats
Hallo, Ik ben Merel.
Ik ga jullie iets vertellen over onze kerstkaarten.
We hebben er heel wat gemaakt.
Ik knutselde een kaart met knoopjes en één met rendieren.
Op de kerstboom staat eigenlijk ‘hohoho’.
Ik vond diegene met de knoopjes het leukst.
We schreven er ook dingen bij zoals prettige feestdagen.
Ik heb met de glitterpen geschreven.
Wij hebben echt ons best gedaan.
Ik hoop dat al onze kaartjes verkocht worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...