Pagina's

donderdag 3 december 2015

Bloggers


Hallo, ik ben Bernd.
Ik ga vertellen wat ik vandaag heb gedaan.
We moesten een schoen meebrengen omdat vanavond Sinterklaas komt.
Na de middag hebben we wenskaarten gemaakt.
Dan ging de bel en daarna zat ik hier te schrijven.
Tot de volgende keer! 
Bernd.

***

Hallo, ik ben Bondo.
Op 30 november 2015 waren we naar het toneel.
Het was grappig, heel grappig.
Omdat Marie zegt: "Hoe heet je?"

En de jongen zegt: "Ik ben de koning."
"Nee," zegt Marie. "Jouw naam!" zegt Marie.

"Koning!"
Het was zo grappig.
Groetjes, Bondo.
Dag allemaal!


***

In de klas is het leuk met de meester.
We hebben al allerlei leuke dingen gedaan.
Het is echt SUPERTOF bij de meester.
En we hebben ook marsepeinen fruitjes gemaakt.
Groetjes, Janne.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...