Pagina's

dinsdag 3 november 2015

Jommeke en ... Monneke?

Jommeke en Florimon

Hallo meester Marc,
Ik lees dat u ook een groot fan bent van Jommeke.
Bij ons woont er ook een grote fanaat van Jommeke.
In juni is hij naar het verjaardagsfeest van Jommeke geweest in Wilrijk.
Daar heeft hij dan met zijn "Jommekesbroer" kunnen verbroederen, zoals je kan zien op de foto.
Vele groetjes,
Filip Uyttersprot

Ik vraag mij af of we de papa van Florimon nu ook een Geen-huiswerkbon zullen geven voor dit leuke blogbericht ...

7 opmerkingen:

  1. Amai, Florimon je bent wel heel dol op Jommeke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Florimon, ik ben noah ik vont je heel mooi verkleed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent wel mooi verkleed als Jommeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jomke is echt leuk.vind jij dat ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige foto Florimon. Ik hou ook van Jommeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai Florimon je bent mooie gekleed en wie staat er naast je

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai Florimon je lijkt wel echt Jommek!!!!!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...