Pagina's

dinsdag 10 november 2015

Herfstvakantie was top!

Hallo,
Ik ben Nore en ik vond de herfstvakantie super leuk!
Ik ben op 2/11/15,3/11/15 en 4/11/15 naar Hasselt geweest.
De dag daarna ben ik naar Planckendael geweest.
En dan hebben we met de hele familie halloween gevierd.
Dat was heel leuk!
Op 6/11/15 ben ik met mijn oma naar de Efteling geweest.
Dat was echt super leuk!
Op 7/11/15 ben ik naar de speeltuin geweest met Mina, Fred, Caroline en Anton.
Toen kwam Mina spelen en dan kwamen ze met zijn alle eten.
Op 8/11/15 hebben we een pannenkoekenfeest gedaan met Sien en Floor, onze nichtjes en ook oma en opa.
Ook dat was super leuk!
Dat was het! 


Groetjes Nore



4 opmerkingen:

  1. Hallo ;Ik ben Germaine. Nore hoe was de herfstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Nore.je herfst vakantie zag er leuk uit.je foto was met vier pompoenen.vond jij het in hasselt leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...