Pagina's

zondag 29 november 2015

Bloggers


Hallo, wij zijn Wolf en Sid.
Wij gaan moppen vertellen.
Kennen jullie de mop van de muur ?
Hoe kijk je door een muur?
Door een raam!
Kennen jullie de mop van de ijsberg?
Het is groen en het skiet van een berg?
Een skiwi!
De mop van de auto.
Hoe moet je rijden met een auto?
Met 4 wielen!
Haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha!

***

Hallo, ik ben Wolf en ik ga vertellen dat ik en mijn zus vandaag op 29/11/15 een feestje voor de familie geven.
Dus Astor en mijn peter komen ook.
En wij gaan 4 taarten opeten.
Dat wordt lekker!
Groetjes, Wolf

***

Hallo, ik ben de neef van Florimon.
Wij zijn bij moeke en opa.
Wij hebben sinterklaas gevierd.
Wij hebben chocolade en speculaas gekregen.
Groeten van Michiel en Florimon.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...