Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Stamboom enzo


Hallo, ik ben Rik.
Ik ga vertellen over mijn mama. Mama heeft een kwart triatlon gedaan. Op 2 uur 43 minuten 45 seconde en ze was 123ste.
Ik ga ook vertellen over de dino's. Dat de velociraptor een vleeseter was. En de compsognathus die een planteneter was.
Ik ga ook over de stamboom vertellen. Weet je wat we moesten doen? Nee zeker, want je was er niet bij!
Ik zal je eens vertellen wat we gedaan hebben. We hebben een tekening gemaakt van oma, opa, mama, papa, … En daarmee hebben we in de tussenklas een stamboom gebouwd.
Groetjes van Rik en tot ziens. xxx

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...