Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Meetatelier



Vorige week dinsdag deden we voor de eerste keer het hoekenwerk met 3a en 3b.
In het meetatelier moesten de kinderen al direct meten en wegen.

We doen de opdrachten nu en dezelfde opdrachten voeren we nog een keer uit in juni.
We kijken dan hoe hard we gegroeid zijn.

- Hoe groot ben ik?
- Hoeveel weeg ik
- Hoe groot is mijn hand/mijn voet?
- Ik meet de omtrek van mijn hoofd, mijn heup, ...
- Hoever loop ik gedurende één minuut?
- Hoever kan ik springen?
- ...

De kinderen van de eerste groep deden het heel goed. Dat bewijzen deze foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...