Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Appelen en peren

Keizer Rudolf II en Giuseppe Arcimboldo (rechtsonder)
Hallo, ik ben Marie.
Ik ga jullie iets meer vertellen over Rudolf.
Het was eigenlijk keizer Rudolf II.
Gisteren (1oktober) hebben we daar over geleerd.
Dat was iemand die heel gekke schilderijen liet maken van zichzelf met fruit en zo nog meer van die dingen.
De schilder heette Giuseppe Arcimboldo
Hij maakte ook nog portretten van zichzelf.
Maar wat ik wel moet zeggen is dat die schilder heel mooi kon schilderen.
Volgende week gaan wij zelf portretten maken met fruit, groente, bloemen en planten.
Dat was het dan.
Groetjes,
Marie

3 opmerkingen:

  1. Amai, Marieke wat een mooie tekst! ik dacht dat jij niet kon verzinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marie ik vind dat is kool zeg.



    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...