Pagina's

donderdag 24 september 2015

Eerste FORT4loop



Oh, wat was het nat!
Met bakken viel het uit de lucht. Het regende pijpenstelen.
Het plensde en kletterde neer. Het goot en stroomde.
Maar wij hielden stand! En we rondden die hele eerste FORT4loop met de ganse klasgroep samen af!
't Water gutste zo uit de hemel dat we haast geen foto's konden nemen. Daarom maar de reportage van Karrewiet onderaan deze blogpost.
Maar onze blogreporters staan voor je klaar. Hier komen ze!

Hallo, wij zijn Anna en Marie en wij gaan jullie iets vertellen over gisteren 23 september 2015.
We zijn naar het fort gegaan voor de eerste FORT4loop.
Er waren ook nog 45 andere klassen.
Het was heel leuk maar jammer genoeg had het geregend.
We moesten allemaal opdrachtjes doen. We moesten 10 foto's zoeken in een donkere tunnel en ze onthouden. En we hebben ook een parcours gedaan.
Groetjes van Anna en Marie! Baai!



Hallo wij zijn Janne en  Hanne.
Op 23/09/15 was het schoolloop.
We hebben eigenlijk veel buiten gestapt.
We zijn heel nat geworden.
We bevroren van de kou.
En dan ben ik met Hanne mee naar huis gegaan en samen naar de notenleer gegaan.
Dat vonden we heel erg leuk.
En daarna is Janne terug met mij mee naar huis gegaan.
Groetjes, Janne en Hanne
 

***

Hallo, ik ben Michiel.
Op 23 september 2015 was het schoolloop (met regen!) maar dat is niet erg.
Want het was voor een deel binnen, dus het was niet erg.
Maar sommige kinderen hadden direct natte voeten.
Op de brief stond dat je waterdichte schoenen moest aandoen.
Maar als kinderen de brief niet aan mama of papa geven …
Dus dat vond de meester wel spijtig.
Groeten van Michiel XXX
 


12 opmerkingen:

  1. Ik vond het keileuk, maar ik was wel kletsnat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het heel leuk maar spijtig genoeg was het aan het regenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het heel leuk maar spijtig was ik nat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was heel leuk maar het zou wel leuker geweest zijn als het niet regende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heel leuk maar als het niet zou regenen zou het leuker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de fort 4 loop heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het heel leuk, maar wel spijtig dat het zo hard goot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door de regen stappen vond ik niet leuk maar ik vond het spelen wel leuk.



    it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was heel leuk maar ik was kletsnat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tunnels waren leuk om in te wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond net zoals Wolf de tunnels heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...