Pagina's

woensdag 10 juni 2015

Vogeltje


Hoi, klasgenootjes en meester.
Ik had een vogeltje. 
Het had nog geen naam en het krijgt geen naam.
Ik zal bij het begin beginnen.
Ik en Erynn, mijn zus, waren aan het rollerskaten.
We gingen een straatje in en daar kon ik mijn tuin zien.
En ineens roept Maritt, mijn andere zus: 
Er is een vogeltje uit zijn nest gevallen en de katten jagen er op!
Ik en Erynn, wij rollerskateten zo snel als we konden.
En we waren op tijd.
We hebben het vogeltje opgevoed. 
We hadden nog eten voor vogels en we gaven water.
Het was goed aan het eten en drinken.
We gingen er elke morgen heen.
Toen, gisteren, lag het dood in zijn woning.
Dat was spijtig.
Daar was niemand blij mee.
Het is begraven in de hoek van de tuin.
Groetjes,
Leonoor.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...