Pagina's

zondag 10 mei 2015

Vakantie

Hallo allemaal, ik ben Kato.
Ik ga jullie vertellen over mijn vakantie.
Het begon allemaal op de laatste dag van het 2de trimester. 

Ik ging bij een vriendin een nacht slapen. Het was er leuk, we hebben lekker frietjes gegeten en we hebben goed gespeeld.
De volgende dag ging ik naar superoma, dat is de oma van mijn papa. Het was leuk om haar terug te zien en samen UNO te spelen.
De dag erna was het paasfeest en heel de familie Huybrechts was er en nonkel Jan die minister is, was er ook. Hij is de nonkel van mijn mama. Iedereen die kon heeft voetbal gespeeld.
Jan Jambon die stond keeper. Het paasfeest was leuk. Ik hoop dat het volgend jaar ook leuk zal zijn.

Op de volgende dag ging ik naar oma Mol en opa Mol. Daar bleef ik 3 dagen. Ik heb daar een schilderij gemaakt. Dan bleef ik één dag thuis.


De dag daarna vertrok ik om 04.00 u. naar de luchthaven. Ik ging met een vliegtuig naar Mallorca. Ik kwam vrijdag aan. Ik was om 12.00 u. in Mallorca aangekomen. We gingen met een bus naar ons hotel zoals altijd.
Het was een Duits hotel, daar bedoel ik mee dat er veel Duitsers zijn. Er waren ook Nederlanders, ik bleef daar van vrijdag tot en met vrijdag. Daarmee heb ik vrienden gemaakt en dat meisje heet Bente. Zij en haar mama logeerden op 318 en ik logeerde op 417.

Er waren ook zwembaden. Moet ik ze even opsommen?
Ja.
Oké, hier ga ik: een buitenzwembad voor jong en oud en die kunnen zwemmen, een zwembad voor kinderen ook voor degenen die niet kunnen zwemmen. Ook een binnenzwembad voor kinderen en ook voor oud.
Ik vond daar heel leuk.
Groetjes van Kato en tot de volgend keer maar weer.

1 opmerking:

  1. mooi bericht Kato dat lijkt me een leuke vakantie! Groetjes Kaat

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...