Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Fotoquiz: Wat is dit?


Ha! Het heeft lang geduurd, maar nu is er eindelijk nog eens een nieuwe fotovraag. En het is een goeie!
Jules heeft dat weer knap verzonnen.

Kom maar op! Wie weet wat 't is, schrijft dat meteen bij de reacties. Je mag zo dikwijls meespelen als je wil.

We voeren slechts één bijkomend spelregeltje in.
Bij 't trekken van de winnaar gaan we voortaan net zo lang door totdat we iemand hebben die nog niet eerder gewonnen is.
Dát kind zorgt dan voor een nieuwe opdracht.
Ziezo. En nu allemaal meespelen!!

68 opmerkingen:

  1. ik denk dat het een lap stof is een lap groene stof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een groengrasveld of erwten soep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jules goeie foto.
    Maar niet moeilijk genoeg voor mij.
    Het is een lap stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat 't lekkere erwtensoep is. Ik zie bovenaan nog een erwtje drijven, geloof ik. Mmm, Lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk dat het een groen stofje is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat het een beker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK denk dat het erwten soep is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat het groen zand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Shrek! Misschien ergens een stukje van zijn gezicht of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Astrita de aap9 mei 2015 om 12:34

    ik denk dat het gras veld is

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het grasveld van Manchester City. Dat ligt er ook zo hobbelig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yyyyaaaaaaarrrrrrrrrroooooooooooonnnnnnnnnn12 mei 2015 om 11:27

      Wat!!!
      De kerel die dat gestuurd heeft krijgt met mij te doen!
      Wat een ONZIN!!!!!

      Verwijderen
    2. V.K.? Misschien is dat Vincent Kompany zelf wel, Yaron. En die kan het weten, hé?!

      Verwijderen
    3. beste vriend van kompany19 mei 2015 om 12:48

      Ik heb Kompany persoonlijk ontmoet en het veld van man city is van eerste klasse.

      Mgvg yaron

      Verwijderen
    4. Ik denk dat het een voetbalveld is

      Verwijderen
    5. entersoep met een erwtje

      Verwijderen
  12. Is het een stukje van de groene lievelingspyjama van Jules?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee nee nee nee!
      Ik heb geen groene pyjama

      Verwijderen
    2. Maar misschien ben jij wel kleurenblind zonder dat je dat zelf beseft, Jules, en is jouw lievelingspyjama dus wel degelijk groen!

      Verwijderen
  13. Hallo ik denk dat het een lego blokje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Of mischien toch de lap van een snookertafel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een LEGO blokje van dichtbij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik denk dat het een lego blokje is.
    olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk dat ook Basil & Olivia ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat mijn mama gelijk heeft

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vik, onthoud het goed: mama's hebben ALTIJD gelijk!

      Verwijderen
  19. Ik denk dat het een portret is

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik denk dat het een LEGO blokje is

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk dat het een hanDDoek is .

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik denk dat het een drinkebus is

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik denk dat het een veld is

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik denk dat het een grasveld is

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik denk dat het waspoeder is

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik denk dat het een washand is

    BeantwoordenVerwijderen
  27. yyyyaaaaaaarrrrrrrrrroooooooooooonnnnnnnnnn12 mei 2015 om 11:24

    Het kan ook een grasveld zijn.
    Een pas gemaaid grasveld!

    Mvg Yaron

    BeantwoordenVerwijderen
  28. emma+lol=hihilol12 mei 2015 om 19:50

    een soortvan gras wat op een voetbal tafol ligt

    BeantwoordenVerwijderen
  29. emma+lol=hihilol12 mei 2015 om 19:51

    of een lego blokje lol

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk dat het een grasveld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een groene legoblokje van dichter bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een groene kikker! Bij kikkers staan de ogen altijd een beetje op een soort van bultje. Dat zie je bovenaan de foto. Het oog zelf zie je net niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik denk dat het een lego blokje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik denk dat het een legoblokje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik denk dat het een kaars is

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Volgens mij is het eerder een Duploblokje dan een Legoblokje, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Noor (D'Hulster)15 mei 2015 om 13:51

    Ik denk dat het een lego blokje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een doodgewone groene appel!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik denk dat het de zool van een regenlaars is.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Of is het een stukje van Jules' lievelingsknuffel Kermit de ...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik denk dat het een duploblokje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een lekkere reep van mijn nieuwste uitvinding: "Willy Wonkas Groene Graschocolade"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nu zie ik het! We zoeken het allemaal veel te ver. Het is gewoon een brooddoos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik denk dat het gras is .

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik denk dat het een voedbalveld is

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het kan ook een duploblokje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ik denk dat het een appel is

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik denk dat het een lego blok is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...