Pagina's

zondag 10 mei 2015

Drukke week

Ubi Woutix est? (Waar is Wout?)
Hallo iedereen. 
Deze week hadden we een drukke week.  
Dinsdag was onze grote modeshow.  Ik vond de modeshow superleuk. Maar alleen erg voor Aya dat ze viel.
Vrijdag gingen we op bezoek bij de Romeinen en de Grieken, want het 5de had het er over en ik ben er veel te weten gekomen. Ik vond het ook heel leuk. Er waren allemaal kraampjes. Er ging er een over de Olympische Spelen. De andere over Rome en Athene. Mijn broer Wout had het over Asterix en Obelix. Dat vond ik heel leuk! Hij was verkleed in Obelix. Hij had ook een plaksnor op. Maar sommige mensen moesten wel wat luider spreken. 

Mijn oma is ook 2 keer op bezoek geweest. En dat vond ik wel fijn! 
Groetjes, Kaat

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...