Pagina's

vrijdag 24 april 2015

Leonoors sportdag


Hey, klasgenootjes en meester Marc.
Ik ben Leonoor, ik ga vertellen over de sportdag.
We hebben van alle leuke dingen gedaan.
We hebben als eerste knuppelbal gedaan.
En daarna kajakken. Ik zat met Kaat in een kajak.
We hadden korfbal gedaan en de jongens waren van ons gewonnen.
Dan waren we gaan dansen. Dat vond ik het leukste van alles.
Toen gingen we naar de touwen. Amélie en ik moesten Kato helpen.
En dan bouwden we iets met stokken en rekkers.
Dan was het eindelijk pauze. Ik was moe en ik had honger.
We moesten toen groepen kiezen voor een spel: indiaka. Mijn groep was gewonnen.
Daarna gingen we een soort golf doen met een meneer die Tom heette.
En toen gingen de jongens iets met netjes doen en de meisjes met palletjes.
Daarna was het bijna tijd om terug naar school te gaan.
Maar eerst gingen we nog met iedereen dansen.
Ik vond de dag echt leuk.
Groetjes van Leonoor.


Alle beelden van de sportdag vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...