Pagina's

maandag 20 april 2015

Hannah skiet


Hallo, ik ben Hannah.
Ik ga jullie vertellen over mijn skivakantie.
Wij zijn naar Oostenrijk gegaan samen met onze vrienden en vriendinnen. Ik zat in een skigroepje met: Yulin, Kaat, Ans, Sterre, Silje en Mirko. Onze monitor heette Hans. Zo heet ook mijn papa maar het was een andere Hans. 

We hebben veel plezier gemaakt op de piste en vooral op de bultjes naast de piste. Maar toen Kaat daar gevallen was, had ze haar been gebroken en daardoor heb ik een avontuur meegemaakt.
En ik zal het avontuur eens vertellen. 

Ik vroeg aan Hans of ik op mijn ski's naar beneden mocht glijden en dat mocht.Toen ging het niet meer zo goed, dus heb ik geprobeerd om mijn ski's aan te doen maar dat lukte ook niet zo goed. Toen ben ik naar boven gestapt en dat lukte ook niet zo goed. Toen ik naar beneden keek, zag ik een plat stukje. Dus ben ik naar daar gestapt en toen ben ik naar beneden geskied. En de anderen waren aan het lachen maar dat mocht niet van een papa.Want iedereen dacht dat ik pijn had of bang was, maar dat was helemaal niet zo. Ik was zelf aan het lachen!
Groetjes van Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...