Pagina's

woensdag 1 april 2015

1 april



De kinderen (Jullie dus!) kwamen niet verder dan een aprilvis op mijn rug en een "protzak".
Ik deed maar of ik de zéér onopvallende pogingen om die te plaatsen niet zag. Want anders waren jullie nu nog aan het proberen!

Maar ik had jullie wél liggen!
Eerst met de klasfoto die de computer van jullie zou nemen.
Je kan het hier nog eens proberen met de hele familie.
Dan met de speuropdracht "Zoek de 5 verschillen".
Je ziet de foto's daarvan hierboven.

Ach, ik geef het toe: het is allemaal niet eerlijk. Zo'n sluwe geslepen meester tegenover 19 onschuldige argeloze kindertjes.
Daarom, om het weer goed te maken, schenk ik jullie vandaag allemaal een gratis Geen-Huiswerkbon!
Klik maar op de afbeelding om 'm op te halen!
Veel plezier ermee!

http://www.pageorama.com/?p=3abc

O ja, nog één ding! Vergeet niet af en toe het scherm van je pc of tablet ook aan de binnenkant schoon te maken!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...