Pagina's

maandag 9 maart 2015

Turnshow


Hallo, ik ben Anneleen.
Op zaterdag 7 maart was het turnshow van mijn turnkring D&V. 
We moesten op de mat en brug en plint oefeningen doen. 
Ik deed oefeningen op de brug met Lies, Jules en Arthur P. 
Er deden ook nog enkele andere kinderen van 3a en 3b mee: Kaat, Vik, ...
Arthur B. kon niet meedoen, want hij had zijn arm gebroken bij het oefenen. Hij is wel komen kijken.
Het was een hele leuke show, maar ze duurde heel lang. 
Groetjes, Anneleen.

***

Hallo, ik ben Lies en ik ga over de turnshow schrijven.
Op 7 maart was het was het turnshow en ik deed 2 keer mee. Eén keer met de Recrea en de tweede keer met de kadetten A van de turnkring zelf. Het stukje E.H.B.O. met de turnkring en met de Recrea het kleurenfestival.
Het thema van heel de turnshow was festivals. Met de Recrea moesten Loeka en ik de balk doen.
Daarna deed ik een salto op de trampoline. En dan een grondoefening op de powertrack. 
Dan gingen we dansen met fluokleren aan. Ook met witte sokjes en witte handschoenen en met fluoverf. Toen we aan het dansen waren, kon je alleen onze armen en benen zien, want de
blacklight stond aan. Dat was supercool. 
De turnshow was om half elf klaar, dus we lagen heel laat in ons bed. Het was een leuk weekend!
Groetjes, Lies

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...