Pagina's

dinsdag 24 maart 2015

Scholenzwemfeest


Hey, lieve klasgenootjes en grappige meester.
Ik ga vertellen over het zwemmen tijdens het Scholenzwemfeest.
Het was echt super leuk.
We waren met 26, dat was dus veel.
Er waren 12 jongens en 14 meisjes.
Er waren kinderen van 3a, 3b en 4a en 4b, dus veel.
Ik vond het super omdat er heel veel mensen waren gekomen.
Maar ik vond niet echt leuk dat we vierde waren.
Er waren 6 groepen van andere scholen.
Het meisje voor mij was supersnel en ik was een beetje traag.
Ik was echt superzenuwachtig en bang.
Groetjes van Leonoor,
da-ag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...