Pagina's

maandag 16 maart 2015

Moestuin


Hallo, ik ga jullie vertellen over mijn moestuin. 
We hebben die niet alleen. Maar samen met een gezin van onze familie. 
Onze moestuin is SUPERGROOT! Eerst was het een puinhoop! 
Ik kon amper geloven dat we er nog een moestuin van konden maken. Maar op het eind was hij mooi, dus het ging nog wel. 
Nu ben ik heel blij dat ik een moestuin heb.
Een moestuin is een tuin vol aarde. Als je de grootte van een bed neemt, dan kun je er dingen op planten.
Een tuinbed is de grootte van een  ... bed om in te slapen. 

In onze moestuin hebben we 6 bedden, dat is dus veel. Je kunt veel planten bv. prei, aardbeien, tomaten, paprika’s, aardappelen en zo verder. 
Groetjes, Kaat
 
P.S. EEN NIEUW NEEFJE!
Sinds kort heb ik er een neefje bij. Ik vind het super leuk! En het is een jongen. Hij heet Boris!
Hij is superschattig.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...