Pagina's

maandag 16 maart 2015

Ha ha ha Humor


HUMOR!
Hallo, lieve klasgenootjes en aller- aller- allerliefste meester!
Wij zijn Amélie en Leonoor.
Wij gaan vertellen over de Jeugdboekenweek.
Die duurt 2 weken en het thema is dus HUMOR!
Iedereen mocht als clown komen vandaag.
Er zijn tekeningen gemaakt over HUMOR.
Dan hadden we in de klas een wedstrijd gehouden.
Uiteindelijk hadden Kaat en Hannah gewonnen.
We weten op donderdag wie de winnaar is van de tekeningen van de hele school.
We gaan weldra naar de bib en dat is ook voor de Jeugdboekenweek.
We moesten verkleedkleren meenemen om naar de bib te gaan.
Het is SUPERLEUK dat het thema van de jeugdboekenweek HUMOR is.
Groetjes van Leonoor en Amélie.



Hallo,
Ik ben Kato en ik ga jullie vertellen over Jeugdboekenweek.
De Jeugdboekenweek is juist begonnen op zaterdag 14/03/2015 en het einde is over 2 weken.
Het thema is HUMOR HAHAHA! 
Iedereen mocht als clown verkleed komen.
We hebben een wedstrijd gehouden voor tekeningen en er zijn leuke en ook geen leuke bij. Maar die van ons is het leukste.
In de carnavalstoet heb ik Bente gezien en ze had mij ook gezien en ze heeft lekkere snoep naar mij gegooid. Ze hadden ook leuke liedjes en de stoet was leuk maar ook heel lang.
Groetjes, Kato


Opening van de Jeugdboekenweek in de gymzaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...