Pagina's

dinsdag 24 maart 2015

Fotoquiz: Wat is dit?


Het heeft een tijdje geduurd (*), maar hier is de winnaar van onze vorige quiz met een nieuwe opdracht.
Arthur stuurde de foto die je hierboven ziet.
Ik denk dat hiermee Jules' record van moeilijkste opgave ooit verpulverd wordt!
Dit is Ă©cht niet gemakkelijk.
Maar ja, met die slimmerds van 3a en 3b weet je maar nooit.
Zoals jullie het gewoon zijn; publiceer de antwoorden bij de reacties.
Veel succes ermee!

(*) We moesten hem bijna het mes op de keel zetten ...

51 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het een stukje taart met karamel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ik denk dat het pudding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ik denk dat het kaarsvet is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Latexverf. Gebruiken we in den bouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook dat het pudding is.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat het karamel is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het pudding is?(het is in ieder geval iets)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat het ook een huig is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mama van Jules Erika25 maart 2015 om 20:33

    Ik denk dat het cocktail saus is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er is helemaal geen foto! Er is gewoon een rechthoekje uitgesneden, zodat je nu de achtergrond van de webpagina doorheen dat rechthoekig gat ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De suikerspin van Jules. Maar nu een beetje ... bedorven?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo ik denk dat het kaarsvet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijkt wel op een rups.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Arthur dat is wel heel raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat het gesmolten karamel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik denk dat het eten is van een huig is

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk dat het een rups is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik denk dat het eten is van jullie poes is

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk dat het eten van jullie poes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. pudding


    (in ieder geval IETS )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo, ik denk dat het het kleedje van Assepoester is dat in de zon ligt te blinken voor volgende week

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk dat het lava is die uit een vulkaan stroomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik denk dat het een karamel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo ik Denk dat het een vis is van in het bad .

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo ik denk dat tomatesausis met gehakt ballen is

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik denk dat het karamel is

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik Denk dat het een paasei is

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo ik denk dat het je gehemelte is!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, ik denk dat karamel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk dat het tomatensaus is.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik denk ook dat het een huig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik denk ook dat het een huig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik denk dat het pudding is

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Misschien is het wel wortelpuree?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is zalf. Tegen brandwonden, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik denk dat het karamel is

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik denk dat het wortel puree

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik denk dat het pudding is

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik denk dat het karamel is

    BeantwoordenVerwijderen
  40. profesor dokter astrita31 maart 2015 om 11:26

    ik denk dat het een karamel is

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...