Pagina's

maandag 2 maart 2015

Filmblogger



Gisteren 28 februari ben ik met mijn oma en opa en met mijn broers naar een film gegaan genaamd: Het Lied van de Zee. 
Het was in een kleine filmzaal Cartoon's. De film was heel leuk.
Het ging over een jongen die een zusje kreeg. Maar de mama was een selkie. Ze kon soms in een zeehond veranderen en verdween dan in zee. Het broertje ging zijn mama zoeken en dat was spannend.
Dan gingen we chinees eten bij een vriend van opa: bami en nasi met kip en garnalen. En dan met de tram naar huis en het bed in.
Nu ga ik naar de scouts maar ik heb ook nog wat keelpijn.
Groeten, Basil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...