Pagina's

dinsdag 17 maart 2015

Carnavalstoet


Hallo allemaal, ik ben Aya.
Ik ga vertellen over de carnavalstoet.
Wij waren eerst naar de Meidoorn gegaan en daarna naar de Liersesteenweg. Er waren grappige dingen. Het was ook supertof.
Bij oma was het minder tof. Ze is superziek, dus mama zei dat we daar moesten slapen. De volgende dag was het iets beter. Toen kwamen mijn neefje (4 jaar), mijn nichtje (6 jaar) en mijn zusje (5 jaar). Samen gingen we naar oma en mijn tante. 
Dit was het en nu mijn mopje. 
Bram loopt voorbij het huis en spuugt tegen het venster. De burgemeester komt naar buiten en zegt: Wat zou jou moeder er van vinden als ze tegen jullie venster spugen?!
Bram antwoordt: Ze zal verbaasd zijn, want wij wonen op de achtste verdieping! 
Dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...