Pagina's

maandag 2 maart 2015

Blogsters


Hallo, allemaal!
In de vakantieweek ben ik bij mijn opa en oma geweest.
We zijn naar de speeltuin geweest.
De volgende dag zijn we gaan zwemmen en na het zwemmen hebben we koekjes gebakken.
Toen kwam mijn mama in het weekend en toen waren we thuis en had ik turnen.
En ik moest met een andere Amélie naar de turnshow.
Groetjes, Amelie.

***

Hallo, ik ben Emma en ik ga vertellen over mijn gitaar.
Ik zit op de muziekschool. En ik heb gekozen  voor gitaar.
Hij is rood. Ik wou eerst blauw. En mijn andere keuze was rood. Maar spijtig genoeg was er geen blauw. Dus ik had rood, maar dat was ook goed.
Ik ben blij dat mijn meester heeft gezegd dat hij mijn gitaar mooi vindt. Hij zegt ook dat ons groepje veel rustiger is. Hij zegt dat echt veel te vaak. Zelfs als we in de les zitten, zegt hij: jullie zijn veel rustiger dan de andere groep. De volgende dag ook, enzovoort. Dus eigenlijk elke dag.
Wat ben ik dom; ik heb nog niet gezegd op welke dag mijn muziekschool is. Het is dus ... Oke, het is op woensdag.

***


Hallo, allemaal.
Wij gaan jullie vertellen over onze ruiltocht.
Ik ben bij Hannah komen spelen. Eerst hebben we een mooie tekening gemaakt.
Toen de tekening klaar was, zijn we naar buiten gegaan en hebben geruild met andere mensen. Eerst ruilden we Hannahs tekening tegen een pak zure repen snoep. Toen hebben we Kaat haar tekening geruild tegen een grote rode lolly in de vorm van een ster. Toen we weer thuis waren, hadden we veel lekkere dingen.
Groetjes, Kaat en Hannah.

***


Hallo, allemaal.
Ik ben Imane. Ik ga jullie vertellen over de strips in de klas.
Ik ga enkele namen van strips opnoemen, bijvoorbeeld Kiekeboe.
Ik vond het echt héél leuk dat we mochten snuffelen in onze strips. We moesten een paar opdrachtjes doen in onze strips. Bijvoorbeeld denkballonnen, een lampje boven iemands hoofd als die een idee heeft.
Bijna iedereen heeft het gevonden en dat is héél goed. Want als je alles juist hebt dan ben je echt héél goed bezig. 
Sorry! Dus ik was aan het vertellen over de strips ...
Da-ag, Imane.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...