Pagina's

dinsdag 24 maart 2015

Batman


Hallo, klasgenootjes en aller aller liefste meester.
Ik ga vertellen over de turnshow. Ik was zo zenuwachtig!
We hadden een korte cape met punten.
Want we waren Batman en we hadden een zwart turnpak.
Ik had een overslag op de plint gedaan.
Mijn vriendin en ik stonden in het spotlicht.
Mijn turnleraren hadden een masker op ons gezicht getekend.
Mijn oma had een snoepzak gekocht voor mij en ze had ook nieuwe oorbellen gekocht.
Mijn mama had frietjes gemaakt voor de mensen die kwamen kijken.
En, jammer ... toen moest ik gaan slapen.
Groetjes, Amélie.

2 opmerkingen:

  1. hallo meester Marc dat was echt en foto uit de turn schoow

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik wel even voor moeten googlen, Amélie. En jij was dus ook zo'n Batman? Moet dat niet Batvrouw of Batmeisje zijn, dan?

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...