Pagina's

maandag 9 februari 2015

Ziek


Maandag 9 februari was ik ziek. 's Nachts had ik al veel koorts.
Dus bracht mijn papa mij naar opa en oma. Ik had al een medicijn tegen de koorts genomen maar toch had ik 38,9 graden op de thermometer. Ik heb veel gedronken en oma vertroetelde me heel goed.
In oma haar tuin zaten ook veel vogels: een specht, een merel, koolmeesjes die al een nestje wilden bouwen ... 
Opa heeft voor Kerstmis een vogelhuisje gekregen. Het wordt nu tijd dat opa dat eens ophangt.
Ik mis jullie nu al.
Graag tot morgen, als ik beter ben. 
Groeten, Basil.

1 opmerking:

  1. Wij wensen jou heel veel beterschap Basil! Hopelijk ben je deze week nog genezen zodat je mee carnaval kan vieren. Groetjes van ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...