Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Vakantieshoppers


Hallo, ik ben Kato.
Ik ga jullie vertellen over mijn vakantie.
Eerst ben ik naar oma en opa gegaan.
Daar was ik van zondagavond tot dinsdagavond.
Ik mocht daar tot 9 uur opblijven.
Het was daar ook wel een beetje saai want er lagen alleen maar molshopen.
Daarom wonen ze ook in Mol.
Je hebt er dan ook heel veel straten met allemaal winkels.
In een parfumwinkel hebben we parfum gekocht voor mama om dat het haar verjaardag was.
Dat was juist op de laatste dag in Mol en ik krijg volgend jaar ook parfum maar dan van
Topmodel.
Dan ben ik thuis gebleven en mijn papa is zondag naar Parijs gegaan.
Nog vele groetjes van Kato.

***

Hallo allemaal,
Ik ben Aya. Ik ga vertellen over mijn krokusvakantie.
Zaterdag zijn we gaan winkelen en er was ook feest. 
Zondag ben ik met papa meegegaan en nu begint mijn verhaal. 
Maandag ben ik naar Mediamarkt gegaan voor mijn iPad. Daar was iets mis mee. 
Toen gingen we boodschappen doen. 
Dinsdag gaan shoppen. 
Woensdag naar mijn zieke oma en we kregen ook bezoek. 
Donderdag waren we nieuwe schoenen gaan kopen. 
Vrijdag terug naar mama. 
Zaterdag naar oma en daarna naar mijn nicht. 
Zondag naar oma en daarna naar mijn nicht.
Dag allemaal!
Aya

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...