Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Sam op de skilatten




Ik ben deze vakantie met mijn papa gaan skiën. Wij zijn in Frankrijk geweest. Eigenlijk doet mijn papa aan snowboarden en ik doe aan skiën. We zijn van blauwe en rode pistes gegaan.




Er zijn vier soorten pistes: groen is de gemakkelijkste, blauw is iets moeilijker, rood is moeilijk en zwart is heel moeilijk. Ik doe meestal de blauwe en de rode. In de voormiddag ging ik met mijn papa skiën en in de namiddag ging ik om 14:00 skiles volgen. Om 17:00 was de les gedaan en dan gingen we terug naar de chalet. En er was ook een poes die Kitty heette.


De papa van Sam stuurde ook een filmpje door. Je ziet Sam helemaal de berg afgaan! Cool!

1 opmerking:

  1. Sam, hoe heet eigenlijk het katje
    op de foto?

    GROETEN, BASIL!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...