Pagina's

donderdag 26 februari 2015

Nog een skiër


Hallo, ik ben Arthur.
Ik ga jullie vertellen over mijn skivakantie.
In de krokusvakantie ging ik skiën en het was heel leuk.
Maar niet voor mijn broer Michiel; hij heeft maar een dag kunnen skiën.
Want hij had zijn kruisbanden verrekt.
Dus moet hij nu een apparaat 

aan zijn been doen.
http://detandem3a.blogspot.be/2015/02/fotoquiz-wat-is-dit_22.html
Het zorgt er voor dat hij kan stappen.
De laatste dag was het een wedstrijd.
Ik heb meegedaan en ik was vijfde.



1 opmerking:

  1. Cool filmpje dat zou ik ook wel willen kunnen. Groetjes Kaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...