Pagina's

donderdag 26 februari 2015

Schermen


Hallo, ik ga een tekstje schijven over schermen.
Schermen is een gevechtssport waarmee je je tegenstander moet raken met je wapen.
Er zijn 3 verschillenden wapens. Er is een degen, een floret en een sabel.
Mijn leraar die mij schermen heeft geleerd was een expert in floret.
Wij hebben geleerd met een sabel te vechten net zoals piraten die gebruikten.
Musketiers gebruikten een floret.
Ik zal vertellen hoe je de wapens moet gebruiken. Met een sabel moet je slaan, met een floret moet je steken en met een degen moet je ook steken.
Ik vond het heel leuk, misschien kun jij dat ook eens proberen?
Groetjes,
Jules


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...