Pagina's

maandag 23 februari 2015

Schaatsen


Hallo, ik ben Lies. Ik ga over schaatsen schrijven.
Ik ben met de scouts gaan schaatsen. Dat was in de schaatsbaan Antarctica. Het was heel leuk.
Ik moest van mijn scoutsleider Ka over het schaatsen een verslag schrijven. Ik hoop dat Ka dat niet voor elke vergadering hetzelfde gaat zeggen.

In de scouts zitten een paar kinderen van onze school. Bijvoorbeeld Hannah, Rein, en nog een paar andere kinderen. In Antarctica was het wel een beetje heel koud. Het was er 5 °C.
http://detandem3a.blogspot.be/2015/02/fotoquiz-wat-is-dit_22.htmlHannah was gevallen en ze kon niet meer recht. En dan was ze nog eens gevallen en had er een andere leider Chill daar een filmpje van gemaakt.
Groeten, Lies.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...