Pagina's

maandag 2 februari 2015

Fan


Hallo, ik ben Imane. 
Ik vind dat Jokke wel een talent is. Daarom heb ik dit verslag geschreven. 
Hij speelt trombone. Maar hij speelt ook trombone met zijn voet. Dat vond ik het leukste. 
De kinderen klapten in hun handen. Het leek wel alsof we in een zaal waren.
http://detandem3a.blogspot.be/2015/02/fotoquiz-wat-is-dit.htmlAls de mensen dat zien dan gaan ze schrikken. Dan gaat de mensen hun hoofd ontploffen. Dat zou niet leuk zijn. 
Jokke is nu echt héél blij. En nu ben ik ook héél blij. En alle kinderen ook zijn heel blij. 
Da-ag! Imane.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...