Pagina's

donderdag 12 februari 2015

Dwarsviool


Hallo allemaal,
Ik ga vertellen over mijn viool.
O, pardon! Ik ben vergeten me voor te stellen. Ik ben Kato.
Elke woensdag moet ik naar de vioolles.
Het is nog maar mijn eerste jaar notenleer. Je mag eigenlijk pas van je tweede jaar notenleer vioolles volgen, maar bij mij en Roos is er een uitzondering gemaakt.
Ik vind het heel leuk, maar ik ga volgend jaar misschien dwarsfluit spelen.
Ik speel nu in lokaal 124, daar is de vioolles.
Het is heel moeilijk om de strijkstok vast te houden. Omdat je je vingers op een heel speciale manier moet zetten. Als je je vingers verkeerd zet, is
het een valse noot. Dat is geen noot om op te eten!
Daarom is dwarsfluit misschien iets beters voor mij.
Toch kan ik al een liedje spelen.
Groetjes van Kato!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...