Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Feesten


Hallo, ik ben Kato.
En ik ga jullie vertellen over mijn vakantie.
Op 20/12/2014 is de vakantie begonnen  en op kerstdag ben ik naar Leuven gegaan samen met mijn mama en mijn papa. Er was een kerstfeestje bij moeke. Ik kreeg een boek over apen als cadeautje. Het eten was heel lekker.
De dag daarna ben ik samen met mijn mama en papa naar mijn oma en opa geweest.
Daar was het ook heel lekker eten. Het was zelfs mijn lievelingseten: gebakken kip met appelmoes en kroketjes!
Ik ben oudjaar bij onze vrienden gaan vieren.
Met Nieuwjaar was het feest bij ons thuis. En het eten was …  wéér heel lekker! 
Nog vele groetjes van Kato.

http://detandem3a.blogspot.be/2015/01/fotoquiz-wat-is-dit.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...