Pagina's

zaterdag 27 december 2014

Fotoquiz: Wat is dit?


Heb je al meegedaan met deze fotoquiz?
Enkele moekes en tantes en oma's en opa's wel, hoor!
(Ik denk dat Jules wat reclame heeft gemaakt voor zijn quizopgave ...)

Ikzelf heb er lang over nagedacht.
Eerst dacht ik dat 't een detail van een pruik was, zoals op deze foto:


Maar waarschijnlijk heeft Jules een klein stukje van een foto van onze Melkweg uitvergroot.
De Melkweg is het sterrenstelsel waarin de aarde, de planeten en onze zon zich bevinden.
Hier zie je er een foto van:


Als je op de foto klikt, zie je 'm groter.
Ik denk dat Jules dat roze stukje in het midden uitvergroot heeft!

Natuurlijk wil je zelf toch ook nog antwoorden op Jules' quizvraag?!

9 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, ik denk dat het een foto van heel dichtbij genomen is van een gebit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een lugbalon in de wolken Vik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slagroom op een kop chocolademelk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een afdruk van de voet of poot van een Yeti in de sneeuw, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mousse vulling uit de knuffel van Jules.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een stukje van de Melkweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een stukje van de Melkweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn watjes om een bloedneus te stelpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...