Pagina's

woensdag 5 november 2014

Groede


Hallo, ik ben Kaat.
Ik ga jullie vertellen over mijn herfstvakantie.
Zaterdag hadden we niets te doen. Zondag had ik in de voormiddag scouts. En in de namiddag hadden we ook gewoon vrij.
Maandag vertrokken we met ons gezin naar Groede. Groede is een stadje aan de Nederlandse kust. We bleven daar van maandag tot woensdag. En we zijn dinsdag een heel lange fietstocht gaan maken van Breskens naar Domburg. In het totaal hebben we 40 km gefietst. Dus in het heengaan 20 km. En in het teruggaan dus ook 20 km.
In het heengaan viel het best mee. Toen we aankwamen, zochten we meteen naar een restaurantje.
Als we gegeten hadden, fietsten we weer naar huis en gingen eten en dan slapen.
De volgende morgen stonden we op en wensten mijn broer een fijne verjaardag want hij werd 10 jaar.
Helaas was het vandaag de allerlaatste dag in Groede.
We vertrokken en we gingen de volgende avond naar de Colmar. Dat is een heel leuk restaurantje.
De volgende dag gingen we met heel de familie naar Planckendael. Dat was ook heel leuk.
Als we terug naar huis kwamen, had papa kippen gekocht en dat vond ik heel leuk.
Groetjes van Kaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...