Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Lompe Jan



Vandaag keken we naar een heel oude film: Lompe Jan.
Die film is gemaakt in onze school, meer dan 70 jaar geleden!
Het is een stomme film. Dat betekent: zonder geluid.
Als je goed kijkt, kan je sommige gebouwen nog best herkennen.
Hoe rustig was het in de straten! Haast geen auto's.

Welke blogger wil er nog wat meer over vertellen?
Dat zou prettig zijn.
Klik op de postduif!

Je mag ook gewoon kort je mening geven over de film.
Klik dan op "Reacties" ...

9 opmerkingen:

  1. Ik vond het heel grappig.
    Omdat iedereen ging een per een op de trap maar lompe Jan niet.
    En hij viel ook van de trap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel grappig. Die Lompe Jan was zo dom. Het was een heel interessante film van 1930. Het grappigste was dat Lompe Jan van de trap viel. Veel liefs Basil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond de film grappig. Het was grappig toen Lompe Jan van de trap viel. Hi, Hi, grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een heel interessante film omdat iedereen allemaal flink was en Lompe Jan alles verkeerd deed. En zijn mama werd dan altijd heel boos. Hij liet een bord vallen en toen gleed van de trap en hij preekte zen been.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het heel leuk. En ik vond het ook heel grappig En ik vond het ook heel saai. Lompe Jan is ook gevallen af de trap. En hij is ook een stout kind dat vind ik niet zo prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de film heel leuk. Ik vond niet zo leuk dat er geen geluid uit kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een leuke film. Het leukst vond ik dat Lompe Jan van de trap viel. Ook dat hij op school onbeleefd at.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het niet zo'n leuke film omdat er geen geluid was.
    Maar dit vond ik wel leuk: toen de kinderen af de trap gingen, viel Lompe Jan af de trap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond het wel een beetje een saaie film omdat er geen geluid was. Maar ik vond het wel grappig dat lompe Jan van de trap viel. En dat was wel grappig. Dat die over tafelmanieren moesten moesten leren, dat was ook wel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...