Pagina's

maandag 22 september 2014

Ooggetuige


Ik ben naar de Special Olympics turnen geweest.
Mijn broer Quinten heeft meegedaan.
Het was heel leuk.
Hij heeft twee bronzen medailles gewonnen.
En hij is nog twee keer op de vierde plaats geëindigd.
Heel de familie was er.
De koningin was er ook en ze heeft mij een kus op de wang gegeven.
Ik heb een T-shirt aan met een foto van mijn broer erop.
Het duurde wel heel lang en het was ook heel warm.
Mijn broer was wel heel zenuwachtig.
Mijn broer heeft sprong, brug en ringen gedaan.
Hannah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...