Pagina's

woensdag 21 november 2012

Tutor- en duolezen



Hier heb ik foto's van ons tutorlezen met het 6de leerjaar.
En van het duolezen.
Welke reporters schrijven hierover eens een nieuwsbericht?
Laat maar komen: hier of hier.

21/11/2012 - 13.20 u. (Dat is snel.)
Hallo, ik ben David en ik kom jullie iets vertellen over duolezen.
Bij duolezen MOET je zeker meevolgen!
Ik lees met Liam.

Soms moet je dikke boeken lezen.
Maar als we een dun boek lezen, vind ik het geweldig.
Een keer lazen Liam en ik heel snel.
Dat was natuurlijk grappig.
Spijtig, nu ben ik klaar.
Maar volgende keer maken we zeker meer pret!
Groetjes.
Uw reporter,
David
Da-ag!

1 opmerking:

  1. Ik vind het héél leuk dat we tutor lezen !!! ;)


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...