Pagina's

donderdag 22 november 2012

Schaatsen



Reporters?!
Er is toch wel een en ander gebeurd, niet?!
Dus ... Berichtje sturen? Hier of hier!

16.55 u.
Hallo, ik ben Anaïs en ik wil een verslagje schrijven dus ik zal er maar snel aan beginnen!
Vandaag zijn we gaan schaatsen. 

Het was heel leuk maar, er waren ook ongelukken gebeurd.
Zoals Elisa V. Ze had een buil zo groot als een ei.
En Olivier. Hij had een gebroken pols. Pijnlijk, hé.
Maar het schaatsen was wel leuk vond ik!
Meester Marc kon het heel goed.
Ik trok Juf Kris over het ijs.
Het was echt een topdag!
Ik heb geen tijd gehad om mijn tussendoortjes op te eten.

DA-AG! 
Groetjes, 
Anaïs.

17.32 u.
We zijn donderdag 22 november gaan schaatsen.
Het was in Wilrijk. Het was heel leuk. 
Elisa en Olivier zijn gevallen. Olivier heeft zijn hand gebroken. 
Het was heel moeilijk hoor! 
Van Tibo.

17.59 u.
22 november zijn we gaan schaatsen.
Ik ben heel veel keer gevallen.
In het begin stond ik niet lang aan de kant maar ik hing het meteen proberen.
Olivier had zijn hand gebroken.
En Elisa.V heeft een blauw plekje.
De meester noemt het een ei.
Het is heel erg spijtig voor Lotte dat ze ziek is.
Ze heeft heel veel pret gemist.
Spijtig, nu ben ik klaar.
Uw reporter,

David.
Da-ag!

19.18 u.
Hallo, ik ben Rania.
Vandaag zijn we met heel de klas gaan schaatsen!
We zijn met 4 bussen naar de schaatsbaan gereden.
En het was heel leuk maar er waren gewonden en dat waren Olivier en Elisa V.
Maar bij Olivier was het erger, want hij had een gebroken hand. Hij moest wenen en dat vond ik super erg.
Maar bij Elisa was het ook erg, want ze heeft een bult gekregen op haar oog. Ik hoop dat ze allebei snel van de wonden genezen.
En het was de eerste keer dat ik schaatste en de meester geloofde dat niet.
Da-ag

Groetjes, 
Rania.

20.17 u.
Vandaag zijn we met heel de school gaan schaatsen.
Ik ben vaak gevallen, maar ik vond het wel leuk.
Elisa V. en Olivier zijn hard op het ijs gevallen.
Olivier moest zelfs naar het ziekenhuis, omdat zijn pols verstuikt was.
Toch wil ik graag nog eens gaan schaatsen.
Misschien wel met mama, papa en Hanne.

Da-ag,
Seppe.

21.59 u. (?!)
Op donderdag 22 november 2012, zijn we gaan schaatsen. 
Er zijn jammer genoeg wel 3 ongelukken gebeurd. 
Elisa V. heeft een dikke bult aan haar oog, Olivier heeft zijn arm gebroken en ik ben keihard met mijn wang tegen het ijs gevallen. 
Sommigen gingen supersnel. Ikzelf heb 3 toertjes rond de buitenpiste gedaan zonder vallen, de andere keren met vallen. Hihi! 
Het was wel jammer dat Lotte niet mee kon omdat ze ziek was.
Lotte, als je dit leest, het was echt super leuk. We zijn er eerst met de bus er naar toe geweest en dan schaatsen aan! 
Hopelijk kan je volgende keer wel mee! Veel beterschap!
Dag allemaal xxx

Elisa C.

23/11/2012 - 15.35 u.
Gisteren  zijn we gaan schaatsen. Het was super leuk.
Ook al ben ik een paar keer gevallen en miste ik Lotte heel hard, toch was het leuk.
Alleen spijtig voor Olivier en Elisa V.

Ik hoop dat ze het toch tof vonden.
Groetjes, 
Oivi.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...