Pagina's

woensdag 21 november 2012

Reageren

Wisten jullie dat je op de berichtjes van dit blog ook kan reageren?
Rania heeft 't nog maar pas gedaan. Twee keer zelfs!


Ik vermeld ze even hieronder.

Ik ben Rania. Voorlezen is super leuk. Mama leest elke dag een verhaal voor ik ga slapen. Deze week lezen we De Grote Invasie van Rokford. Weten jullie wie dit heeft geschreven?
Da-ag

Dag, ik ben Rania. Ik vind het super fijn dat we naar de musical van Annie gaan kijken. Ik ben nieuwsgierig wie Annie gaat spelen. Ik zou graag morgen al gaan kijken. Mama zegt dat ik geduld moet hebben tot na de kerstvakantie. Spijtig.
Groetjes, Rania.

Dát mogen jullie natuurlijk ook: 
Een reactie schrijven, een opmerking maken, iets toevoegen wat een reporter vergeten is, je mening over iets zeggen, ... 
Noem maar op!
Ik legde eerder al eens uit hoe je dat precies moet doen. 
Dat kan je hier nog eens herlezen
Je ziet daar trouwens een reactie van juf Sofie staan.

En? Kan jij antwoorden op Rania's vraag? Wie is die schrijver?
Weet je wat? 
Schrijf het maar eens bij de reacties! ;-)

4 opmerkingen:

  1. rania de schrijver is geronimo stilton.
    elias

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rania de schrijver is tadadada.

    Geronimo Stilton

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @David: Die schrijver ken ik niet, hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schrijver is Geromino Stilton



    Xxx Elisa C.
    ; )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...