Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Oeps!


O jee! Merk ik nu pas dat er nog twee reporters in de "wachtrij" staan ... Hun tekstjes moeten nog gepubliceerd worden!
Nu ja, uitgesteld is niet verloren. Hier komen ze.

Dag allemaal. Ik ben Erynn.
Ik ga jullie vertellen hoe het gaat in de klas.
De klas is heel leuk omdat er tekeningen aan de muren hangen en foto's en posters en de getallenlijn en nog veel meer.
En trouwens het is nog leuker om bij meester Marc te zijn.
Hij is leuk en grappig. Daarom vind ik het leuk om bij hem te zijn.
Maar soms kan hij heel boos zijn en dat is niet fijn.
Het is ook leuk dat de meester veel van computers houdt want dan gaan wij veel met de computers werken.
En ik zelf hou ook veel van computers.

Wat ook fijn is: als je een tekst naar de meester stuurt, dan krijg je een geen-huiswerkbon. Ik zelf heb er al 3 gehad.
Ik krijg er vrijdag nog een omdat ik iets naar de meester stuur. Leuk, maar nu moet ik weg
.
Da-ag! Groetjes van Erynn.


Vrijdag 19 oktober 2012 was het Dag van de Jeugdbeweging. We mochten allemaal in uniform naar school gaan. 
Eerst zijn we rustig op onze plaats gaan zitten. In de voormiddag hebben we een paar foto's getrokken per jeugdbeweging. Dan hebben we een beetje godsdienst gedaan. 
In de namiddag zijn we naar de speeltuin van het zwembad geweest. Daar hebben we een bosspel gespeeld. We moesten bij onze nummers van de sportdag gaan staan. Dan moesten we allemaal opdrachten doen om letterkoekjes te verzamelen. Daarmee moesten we een woord of een zin maken. Wie het beste woord of zin had, was gewonnen. 
Maar wie juist gewonnen was, dat weten we nog niet. Dat zullen ze nog wel zeggen. En dat zal ik jou ook nog wel zeggen. EINDE! TOT DE VOLGENDE KEER!
Elisa C. DA-AG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...