Pagina's

maandag 12 november 2012

Annie, de musical


We kunnen het nu wel verklappen. Want het is definitief bevestigd.
Wij gaan met het derde leerjaar naar de musical "Annie" kijken!
't Is nog wel even wachten. Tot dinsdag, 8 januari 2013. Dat is de tweede dag na de kerstvakantie.
De komende weken zul je hier op dit klasblog nog meer informatie krijgen. En in de klas zullen we er ook over leren.
Maar voorlopig houden we het bij een klein voorproefje: stukjes uit een Nederlandse uitvoering van enkele jaren geleden ...

Schrijf je mening eens bij "reacties": Wat vind je ervan dat we naar een musical gaan? Kijk je er naar uit? Wat zijn jouw verwachtingen?


1 opmerking:

  1. Dag ik ben Rania Ik vind het super fijn dat we naar de musical van Annie gaan kijken.Ik ben niewsgierig wie Annie gaat spelen.Ik zou graag morgen al gaan kijken.Mama zegt dat ik geduld moet hebben tot na de kerstvakantie.spijtig
    groetjes rania

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...