Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Halloween



De vrijdag vóór de herfstvakantie waren de kinderen al in Halloweensfeer ...
Ik durfde bijna de klas niet meer in, met al die gemene heksen en dat enge spook!
Brr!

Op 26 oktober 2012 was onze klas een spookhuis. Als je wou, mocht je verkleed gaan. Ik zelf was met 5 andere kinderen een heks. En Elias was een spook. We hebben een paar foto 's getrokken. Je kan die altijd bekijken op onze website. Eerst hebben we wat gerekend. Dan zijn we gaan turnen. Daarna hebben we een film van Jozef gezien. Het was heel leuk.
Da-ag!
Elisa

Dag allemaal, ik ben Erynn.
Vandaag was het spookhuis in de klas. Er waren 6 heksen en 1 spook en dat was Elias.
Maar ik zelf ben niet verkleed. Jammer. 

Nienke en Jasmijn hebben een fopneus. Jasmijn heeft een lange en Nienke heeft een korte. Met allebei een wrat op de fopneus. 
Spijtig dat de meester niet verkleed is. Dat zou pas grappig zijn. We hebben foto's getrokken. Dat kun je zien op de website.
Groetjes,
Erynn.

Vrijdag mochten wij in iets griezeligs naar school komen.
En ik was verkleed in een heks en Rania ook.
De twee Elisa's ook in een heks en Anaïs ook in een heks.

En nog veel meer in en heks.
Elias in een spook.
De meester durfde bijna niet meer in de klas.

Groetjes,
Evi.

Goed kijken! Wie van deze heksen is Rania?




1 opmerking:

  1. Vrijdag mogten wij in iets griezelig naar school komen.
    En ik was verkleed in en heks
    en Rania ook.
    De twee Eliesas ook in en heks
    en Anais ook in en heks
    en nog veel meer in en heks.
    Elias in en spook.
    De Meester durvden bijna nie meer in de klas.
    groetjes
    Evi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...