Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

1 km = 1000 m



Om een idee te hebben hoe lang een kilometer precies is, gingen we op stap.
Reporter Anaïs schrijft:

We hebben een kilometer gestapt.
Rania had buikpijn, maar uiteindelijk voelde ze zich weer goed.
We vonden het wel leuk.
En het was ook gewoon leuk!
Maar toen waren we wel blij dat we weer terug waren op De Tandem.
Daarna vroeg de meester: Gaan we het nog een keer doen?
En natuurlijk zei ik: néé!
Maar dat betekent niet dat ik het niet leuk vond.
Kato Bellens vond het leuk.
En ik ook natuurlijk, want waarom zou ik het niet leuk vinden?  

Dat weet ik niet.
Da-ag!
Anaïs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...