Pagina's

zondag 29 april 2012

Sportdag


We gingen naar de sportdag.
Iedereen had er zin in!
Eerst kregen we leiders.
Dan gingen we beginnen met estafetten.
We moesten met 2 planken rond een kegel gaan, om ter snelst.
En dat was voor sommigen heel moeilijk!
Dan gingen we frisbeeën.
Als de meisjes scoorden in het doel, kregen we 2 punten.
En als de jongens scoorden, kregen we 1 punt.
Dan gingen we naar evenwichtsoefeningen.
We moesten met 2 op een balk gaan staan en dan moesten we handen geven.
Dat was ook voor vele kinderen moeilijk!
Daarna gingen we op touwen klimmen.
Dat was wel simpel en leuk!
Dan gingen we puzzelen.
Dat was wel heel simpel!
Toen gingen we voetballen.
Julia en ik mochten eerst aan de kant zitten en supporteren!
Dat was heel leuk!
Daarna gingen we naar de speeltuin.
Daar gingen we met de aardbal spelen.
Toen gingen we slagbal spelen.
Ik mocht in de goal staan.
Dan gingen we kano varen!
Dat was het allerleukste!!!
Toen we terug moesten naar de kant, wou ik uit de kano springen!
Weet je waarom?
Thaïs en ik dreven in het midden van het meer met de kano.
En we moesten naar de kant gaan.
Maar we bleven in het midden van het meer hangen en we geraakten niet naar de kant.
En ik stond in de kano recht.
Maar Thaïs was bang!
En ik ben voor Thaïs blijven zitten.
Toen gingen we korfballen!
Dat was ook wel moeilijk omdat we in een korfbalring moesten gooien.
Dan gingen we naar de weegschaaloefeningen.
We moesten even zwaar zijn.
Aan de éne kant stonden er maar twee kinderen en aan de andere kant stonden er vijf kinderen.
Dan gingen we naar een doolhofhuisje.
En in dat kleine huisje zaten héél veel gangen!
Toen gingen we labyrintspelletjes spelen.
We moesten een balletje van de start naar  gaatje 30 brengen.
Dat was erg moeilijk!
De sportdag was een mooie dag!!!
Groetjes,

Zoë

Wow, Zoë! Dat is een superfantastisch artikel! Jij vertelt alles precies zoals het was, van begin tot eind. Jij moet later echt journaliste worden.
Volgende week krijg jij je Geen Huiswerkbon. Die heb je hiermee wel dubbel en dik verdiend!
Wie doet dát Zoë na?!

01/05
We gingen naar fort 4 want daar was de sportdag.
Daar vond ik het leukste kano varen. Armin en ik zagen o zo'n schattige babyeendjes.
Wat ik ook heel leuk vond, was in een grote doolhof in een minihuis.
Aardbal was ook heel leuk en de fotozoektocht ook.
In de middagpauze speelden we verstoppertje.
Ik hoop dat het de volgende twee jaren ook zo leuk wordt.

Groetjes,
Ilan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...