Pagina's

donderdag 5 april 2012

Carwash


Auto's wassen ... racen en ... tegelijk je tafels oefenen! 
Dat kan met dit spel.
Eerst kies je welke tafels je wil oefenen.
Dan "werk" je een poosje in de carwash. Als je 5 wagens gepoetst hebt, mag je racen!
Je moet het circuit driemaal afleggen. De raceauto bestuur je met de pijltjestoetsen.
Wat wordt jouw recordtijd?!


Ik kan daar dus niks van. De tafels ken ik natuurlijk wel. Maar racen met die pijltjestoetsen! Dat lukt mij amper. 4 Minuten en 14 seconden heb ik daarvoor nodig!
Ik wed dat jullie dat heel wat beter kunnen! Probeer het maar.

Wat vind je van dit spel? Lukt het jou beter dan mij? Wat is jouw recordtijd?
Laat het me weten in de reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...