Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Circus

Lippen blauw van de kou ...?
Ha! Ik heb hier de foto's van het eerste circusoptreden bekeken. Dat lijkt allemaal toch wel érg indrukwekkend, hoor.
Nu kan ik me beter voorstellen hoe het daar in die tent aan toe gaat.
En gelukkig schieten enkele kinderen van onze klas mij ook nog te hulp. Zij stuurden me berichtjes. Bedankt! Dat vind ik erg fijn.
Hier komen ze:

Hoi, beste meester!
Jij vindt het natuurlijk niet leuk om ziek te zijn!
Maar daar hebben we het nu niet over!
Op school is het natuurlijk leuk.

Het heeft heel hard gesneeuwd!
Het circus is heel tof!
We hebben vandaag voor de eerste keer opgetreden!

Best spannend en heel veel volk!
Iedereen was wel een beetje gestrest.

En het is natuurlijk ook heel goed gegaan!
Ik wens je een fijn weekend en heel veel beterschap!
 
Groetjes, 

Dag aller- aller- allerliefste meester (U bent mijn eerste meester),
Ik begin met de generale repetitie.
Alles voor mij is gelukt, behalve het bordje onder het been doorgeven.
De prijs voor de "omgekeerde bordjes" was een poster met Dennis en zijn vrouw Eefje, hun kinderen Klaas en Juul en de twee hondjes Loeka en Jack!
Jammer genoeg kan ik de poster niet fotograferen en hier plakken.
Alles ging perfect van de eerste keer.
Vele groetjes,

1 opmerking:

  1. Dag lieve meester Marc,

    Het circus was goed, Maar zou beter zijn geweest met u er bij! spijtig dat u ziek bent. Vrijdag voor het circus ben ik (en moest ik)blijven ineten. Ik had bij het circus gele wangen en Jente rode. Ik zou mij schamen als ik niet mee kon doen met het circus. Ik hoop dat je snel beter word!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...