Pagina's

maandag 12 december 2011

ElfYourself


De elfen zijn de helpers van de kerstman. 'n Beetje zoals de zwarte Pieten bij Sinterklaas.
Alleen kan jij hier gemakkelijk zelf zo'n elf zijn ...

Meer uitleg op de klaswebsite. En ... weldra meer elfen!

(Het laden van het filmpje kan een tijdje duren. Je moet even geduld hebben. 
Na 15 januari is het waarschijnlijk niet meer te zien. Het wordt dan door JibJab van de server gehaald. Dit is een tijdelijke gratis actie.)

13/12
De meester heeft een grappig filmpje gezet op het klasweblog.
Ik heb het wel tien keer bekeken!
Thaïs, Tuur, Dylan, Gustaaf en ik doen mee in het filmpje.
Ik vind het heel grappig!
Groetjes,
Zoë

2 opmerkingen:

  1. De meester had een grappig filmpje gezet op klasweblog.
    Ik heb het wel tien keer bekeken!
    Tais,Tuur,Dylan,Gustaaf en ik deden mee in het filmpje.
    Ik vond het heel grappig!

    Groetjes zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gustaaf zijn oudjes13 december 2011 om 23:51

    Het is al laat, maar wij gaan alvast lachend naar bed... Want wij hebben net het leukste filmpje bekeken!

    Slaap lekker
    mama en papa van Gustaaf

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...