Pagina's

donderdag 8 december 2011

Circus


Dag, circusacteurs!
We gaan dit jaar een circus openen voor de mama's en papa's.
Er zijn doekjes, diabolo's, bordjes, flowersticks en evenwicht.
Tia en ik zijn de enigste van de klas die doekjes doen.
De meesten kinderen zitten bij de diabolo's.
Maar Tia, Hannah en ik zijn uit evenwicht gezet.
Maar omdat ik uit evenwicht ben gezet, heb ik van mama haar ballen gekregen.
Maar ik vind het niet zo erg, want ik zit toch nog bij de doekjes!
In doekjes mogen wij toch in groepen werken en dat is fijn.
En je mag met je groepjes een kleur kiezen.
Dag lieve meester en kinderen.
Thaïs 

14/12
Joepie!We doen mee aan het circus!
Er zijn vijf dingen om te doen.
Ik heb gekozen voor de diabolo.
Er zijn ook nog flowersticks, doekjes en bordjes.
Thaïs is uit evenwicht gezet! Maar ze vind dat niet erg.
Ik vind het ook heel spijtig voor Thaïs!
Groetjes,
Zoë

1 opmerking:

  1. Joepie!We doen mee aan het circus!
    Er zijn vijf dingens om te doen.
    Ik heb gekoozen voor de diablo.
    Ik vind het ook heel spijtig voor Tais!
    Er zijn ook nog flowerstiks,doekjes en bortjes.
    Tais is uit evenwicht gezeet!
    Maar ze vind dat niet erg.
    groetjes zoe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...